- just another writer -

Sabtu, 12 Jun 2010

maafkan saye.. :'(

Vroom.!! Vroom.!!
meaww.. kite bawak moto.. tp moto ni halimunan.. caye x? wuwuwuw
tade kene ngena pon :P

Ekceli hari ni mood aku x de la happy pown.. saje buat2 happy padahal dlm hati ni tuhan je tawu betape terlukanye hati ni..wuwuwu. Jiwang doh! Hurmm.. Ni sumer gara2 hal semalam. Aku gado ngan ‘dier’.. sape ‘dier’ tu? X perlu la aku mention kt sini.. RAHSIA.. tettt!!

Oke.. x nak panjang2kan citer, jadi ringkaskan jer. Kang malas na bace pulak..

Nak d jadikan citer kelmarin aku ade update blog pasal org2 yg aku sayang. Da name pn syg jadik aku letak ler pekataan ‘sayang’ kat sumer member2 yg aku mention kt situ. Die tebace. Pastu dier salah faham pulak. Dier ckp aku x syg dier, sayangkan orang laen. Hmm.. sampai mcm tu sekali dier pikir ape yg aku tulis.. jaoh bebeno. Pastu aku gtaw la dier, x de pape maksud laen pn aku tulis camtu..syg mcm kawan je.. tapi dier ta nak caye. Dier suruh aku edit balik..aku x nak. Hoh! Degil aku ney ta nak ngalah. Hahah.. pastu an, die majok.. :(

Aku malas na pnjg2kan pasal tu, jadi aku diam jer pagi tu wat duno. Then ptg pulak aku chat ngan dier. Lain je ayat dier..mcm terase lagi ngan ape aku tulis kt blog tu. Aku pn chat ler ngan dier mcm biase, pastu dier senyap..tunggu dier reply punyer lame! Aku igt dier sebok ngan keje, aku pn senyap je la..pastu aku online Facebook..bosan tataw na wat pe. Tengok2 kt wall home aku ade timbul muke die.. komen2 ngan lelaki laen. Hoh! Hanya aku je rase waktu tu betape panasnye hati aku mendidih2 tengok dier komen ‘manja2’ ngan owg laen. Na komen tu mmg la x salah, tp pada2 ler.. nak2 plak komen ngan org yg aku x suker. Mmg ah aku jeles+geram!! Pastu aku msj marah2 dier.. dier pn x nak ngalah, marah2 aku balek.. lalu bermula la episod drama bersiri samarinda.. wuwuwu..perang abis..

Sedang rancak berdrama2 dlm msj tuh aku nyanyi la lagu battlefield nyanyian Jordin Sparks, na feeling2.. hahaha.. ta de la tipu jek. Aku terlepas ckp laaa.. aku ckp kt dier yg dier yg dier mesti x cyg aku da. Na mintak cerai la ngan dier wuwuwu feeling mcm laki binik. Hahaha.. pastu dier terus senyap.. hurmm.. aku memain je. Bukan betowl2 pn. Da feeling pn tgh marah2, main ckp lepas je ta pikir..time tu aku da nyesal sbb ckp cmtu kt dier. Na pujuk dier balik, tapi aku ego r.. gpn tatawu na pujuk cmne.. kalo ler die bace ape aku tulis kt sini, aku nak gtawu dier…….

" Awak, saye sayangkan awak..saye ta de niat pn na ckp kasar2 kat awak. Sy bodoh sgt ta pikir ape saye da buat kt awak.. pasal post kt blog tu, mmg saye syg sumer org.. tapi dalam banyak2 org, AWAK la yg plg saye syg.. harap awak dpt maafkan saye balek. Saye perlukan awak.. saye x leh hidup tanpe awak..hurmm.. haum2.. :3 "

8 ulasan:

saifullah jaraih berkata...

Ni cakap pasal sape neh?

Paez Enrique berkata...

ckp pasal org yg saye sayang.. huhuh

saifullah jaraih berkata...

owh ok ::::

Paez Enrique berkata...

hehe

saifullah jaraih berkata...

ape gelak2, sekeh kang khehehe =P

Paez Enrique berkata...

haish.. na sekseh plak wekk

saifullah jaraih berkata...

mane org tu dik takde komen pown hekhek =P

Paez Enrique berkata...

die komen lam msj jer huhuhu