- just another writer -

Khamis, 10 Jun 2010

sayang korang !!

Woot2.. update agy.! kali ni aku nak citer pasal org yg aku paling sayang dalam hidup aku. Hurmm..Semenjak kebelakangan ni ade je yg x puas hati ngan aku. Ade yg mengutuk la, mencaci la, macam2 tomahan aku terime.*I mcm teraniaya uolls ekekeke..* pastu ade yg x suke aku pulak, remove aku dari facebook diorang walhal x nak gtaw pn salah silap aku. Sedeyh towl r aku org perlakukan aku cmni.. uwaa!! Aku ni dah la jenis sensitip. At least kalo ade masalah ngan aku pn, slow talk la. Bukan diamkan diri blah mcm tu je.. Tp xpe.. ape pn aku kuat kan ati aku teruskan hidup selagi aku mampoo. Lagipn, aku masih ade org yg masih sygkan aku. N aku pn sayang sgt2 kt diorang!

Diorang ni selalu ade ngan aku x kire aku susah, senang, dekat, jauh..hehehe.. aku syukur sgt3 sbb kenal ngan diorang ney! X nyesal kenal korang dlm hidup aku..

1. Abg arep.. abg angkat aku yg paling aku syg. Selalu amek berat pasal aku, selalu wat lawak, n selalu gak gado2 ngan dier nih. Hahaha.. abg aku ni antara org yg plg rapat ngan aku.. Ape2 hal je mesti ngadu kt dier dulu sebelum ngadu kt parent aku.. die ni jambu taw kalau tengok dari dekat. saloo geram na cubet pipi dier sbb muke cam baby.. hahaha :P
2. Abg sepul.. abg angkat aku gak. baru jumpe dier kt facebook.. dulu dier ni senior aku kt sekolah menengah. suke kerah aku wat keje mase aku jadi pengawas dulu2.. kejam towl orgnyer.. hukhuk. tp kejam2 dier pn, dlm ati ade taman.. wawawa :P
2. Azly, yani, wani, mek.. my BFF.. Saloo ade d sisi aku d saat2 aku memerlukan khidmat diorang especially bab2 mengopy assignment. Hahaha. Gurau jek! Diorang ni la kengkawan aku paling sporting kt dunia ney.. lepak2 kt ipoh mmg x sah kalo x der diorang. Rindu r kt korang da 3 minggu ta jumpe!! wuwuwu T-T
3. Hairi.. dlm facebook kalo korang nak search dier letak name Sinchan Notty. Notty sungguh orgnyer! Haha..xde la. Die ni baek taw.. aku dah anggap dier mcm best friend aku walaupun dier tua skit je dari aku. Aku saloo citer masalah aku kt dier..Satu fakta pasal dier, dier ni kelakar n banyak cakap. X pernah boring pn kalau sembang2 ngan dier..
4. Hazel Azran, Ariff Cole, Ihtyfazuddeen Azmi, Nur Syahira.. kengkawan yg paling aku rapat dlm laman sosial Facebook! Walaupun setakat jumpa dlm fb jer, diorang ni la yg selalu buat aku happy setiap kali online kt facebook. Ade je benda nak perang2..seronok giles dpt maen perang2 ngan diorang. Hihi! Btw, Hazel yg kiut ni da jadi adek aku taw..haish..camne dier leh jadi adek angkat aku ney.. umo pn same.. hakhak..ta kesah la. Janji aku sayang korang! Muuahh!! Flying kiss kt korang. Hahaha..

Kalo bley banyak lagi aku nak list kan kt sini. Tapi yg aku kasi ni senarai pendek paling latest r ttg org2 yg paling buat aku happy.. aku da anggap korang yg aku list ni mcm family aku. Tapi ape pn, mak ayah aku priority plg atas yg aku plg syg. Sbb xde diorang xde la aku lahir kt dunia ni.. hehe.. :)

4 ulasan:

saifullah jaraih berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Paez Enrique berkata...

hehe.. thanx q.. mwehehehe

Hazelynda Azran berkata...

hehehhe..kite dak kiut kan..hahah..kiut sangat aw..hahhaha

Paez Enrique berkata...

yola2.. ko mmg kiut adekku hehe :P