- just another writer -

Selasa, 15 Jun 2010

zzZZzzZZ..

siyes hari ni hari paling membosankan, merugikan, melalaikan n so on dlm hidop aku..
nek tepu aku ari ni waaa! antara rutin harian aku adelah sepeti berikut :

- Pegi umah customer.. ade org mintak aku upgradekan Window7 kt laptop dier, alih2 x jadi. Uwaa..!! Melepas duet upah. Da tu x sepasal kene belanje kawan aku mencekik sbb aku mintak tlg die temankan aku g umah customer tu. Sobsob.. rugi 7 hingget.. T-T
- Dok umah mcm biase, tengok tv, makan, min0m, tido bla..bla..bla….
- Dgr mp3 sampai tetido..
- Pehtu on9.. hoh! Lagi bosan….aku tido jek dpan laptop tu wuwuwu..

 online facebook.. tapi aku offline chatbox..
tade sape nk chat ngan aku :P

YM plak bosan giler banyak da offline. ade pn sowang 2 je

yer aku taw hari ni ni rutin aku penuh dgn tido. ahakszzz.. tido lagi besh!!

Tiada ulasan: