- just another writer -

Khamis, 17 Jun 2010

pass..

secara rasminyer aku nak ngumumkan bahawa...


"aku da lulus lesen memandu B2!
hahaha.!!"
(OK siyes mcm jakun x penah dpt lesen memandu an3) ;P


yeay2! aku da ade lesen motor. haha mcm budak2.. tu la, mude2 x nak wat, da tua bangka baru aku nak wat lesen motor.. tp xpe ramai lagi yg setaraf ngan aku amek test JPJ td.. lagi tue pn ramai kowt. pacik2, macik2 sume ade.. ngeh3.. walaupun terpakse tunggu 48 org, syukur alhamdulillah aku lulus walaupun aku antara org terakhir yg amek test. cuak doh tengok ade yg fail. ade yg x lepas titi, ade yg tebabas kt brek emergency.. fuhh.. nyway, pasni aku da leh kuar malam bawak motor rayau2 oke.. hihi!!

vroom! vroom!!

p/s : target nak amek lesen kete plak ujung taon ni... amin.... :)

8 ulasan:

Unknown berkata...

congret..haha..

saifullah jaraih berkata...

ahahaha lesen moto pown nk heboh =P btw jangan mara ea hehe tahniah jangan lpe dtg umah abg ti (",)

Paez Enrique berkata...

syrup : tenkiu eah <3
sepul : eleh, ske ati r.. haha
na dtg meh la jempot..

saifullah jaraih berkata...

jemput la datang rumah kalo ari tak raya tak special la hohoho =P

Unknown berkata...

aku cari kat mn la nk comment....rupenye CATAT ULASAN...xphm lak bahasa melyu...hehehe...biasa ingeris jek :P
btw...aku jelez..aku xde lesen pun ag.. =(

Paez Enrique berkata...

anthony : haha.. pe r.
jom amek lesen kete same2 ujong taon ni nak? wuwuwu.. :)

Unknown berkata...

jom3!

Paez Enrique berkata...

yee ha!! :P