- just another writer -

Isnin, 28 Jun 2010

alkisah rambot ku..

ok, first sekali aku nak citer pasal rambut. aku da potong rambut da.. yeay2! haha.. first time aku ase seronok sbb potong rambot. selame ni kalo potong rambot mesti aku nanges2 sbb tukang gunteng tu gunting ntah hape2 kt rambot aku wawawa..giler rosak rambot aku. tp kali ni aku mmg puas hati sbb mendapat sentuhan pakar rambot. haha.. aku g saloon ******, stylist yg buatkan. ;P aku ikut cdgn dier jer. aku ckp aku dak sekola. so, die potong tepi ngan belakang kasi pendek ngan kemas. pastu dier cadangkan aku wat straightening kt depan. waah!! exited giler nak tengok hasilnye. pastu dier cadangkan aku colourkan rambut. ades.. nak ikut ke x? hah.. hentam je la. melaram cume sekali ngeh3.. so aku pn soh stylist tu colourkan rambot. aku x hengat colour ape aku pilih cuz maen petik je. tp seingat2 aku colour yg aku pilih tu warne gelap le. dark red kot.. dekat 2 jam aku dok lam saloon tu temasok wat treatment rambot. wahh.. mcm org ade2 gittew an. haha. tp puas hati biler tengok rambot tu da cantek. wee..!

rambot aku lbey kurang style cmni la. smart x? haha.. :P

pastu sok paginyer aku g kelas. aku engat warne rambot aku still hitam agy cuz mase aku da colour tu aku tengok xde pape perubahan pon. last2 pagi sblum aku g kelas aku pasan rambot aku da mule naek warne merah2 cket. adoy.. mampos la aku kene tibai ngan lecturer kalo diorang nampak rambot aku ni semacam. ah, wat duno jek.. jalan selamber g kelas. tp aku pasan ramai gak kot pandang aku semacam. bukan pandang aku, tapi pandang rambot aku tu. haha.. siyes segan doh! kengkawan kelas plak sumer tego rambot aku nape terang semacam je. nak wat cmner, aku kasi alasan stylist tu yg salah sbb pilihkan wane terang tuh. haha..

so pasni tepakse la aku potong sket bhgian dpan rambot aku tu cuz panjang sgt mcm emo. then, aku nk g saloon tu balek nak ilangkan wane rambot tu. adoy.. bnyaknyer keje! moral of the story : jgn la gatal2 nak wanekan rambot n wat style pelik2 kalo da tawu peraturan sesuatu tempat tu ketat na mampos.. hurmm:(


7 ulasan:

Unknown berkata...

wuuu......rmbut baru....hehehe...
eleh..rmbut aku perang okies jek...hahaha...aku salu potong at derrick and team..murah kot..rm10 jek...student price

Paez Enrique berkata...

kt sini xde la kedai derik2 tu huhu
ko leh la ipt ko x ketat wowow

Hazelynda Azran berkata...

huhuh..adek pown maw kaler2 la..bape abg kuwh??hahha

Hazelynda Azran berkata...

huhuh..adek pown maw kaler2 la..bape abg kuwh??hahha

Paez Enrique berkata...

err..ade la.. hihi.. RAHSIE ADEKKU ;p

Hazelynda Azran berkata...

abg ku kedekutan maw bg taw...adoi...

Paez Enrique berkata...

haha ;P