- just another writer -

Rabu, 16 Jun 2010

3 things ..

tiroo tajuk lagu Miley Cyrus, 7 Things.. haha

ok bukan citer pasal lagu, tapi nak citer pasal 'barang'.. yer.. barang r.. 
sebelom korang kuar uma, ape agaknye barang yg korang x leh tinggal? kalo handset tu opkos r kan? pastu?? kalo laki simple je, kurang2 handset ngan wallet mesti ade dlm poket. tapi kalo pempuan kompem penoh 1 handbeg kan ngan 'barang2' diorang? hehe.. ntah hape la diorang bawak.. :P bagi aku plak, sblm kuar uma wajib kene ade 3 barang ni..x sah kuar kalo tetinggal..

1. handset
brg yg wajib ssgt kene bawak. memudahkan utk urusan2 kecemasan spt tsesat, mencari org yg sesat dan pape je yg bekaitan dgn sesat..selaen tu, handset juga befungsi sbg alternatif utk mengkontek org yg jauh selaen menggunakan public phone.

2. dompet (wallet)

bende penting gak kene bawak sebab dlm tu ade duet, ic, n segala kad2 kredit, atm n so on.. dunia luar skrg ni bukan sume yg free nak2 sume bende bebayo. nak masok tandas pn kene caj 30 sen taw.

3. mp3 player
bende ni x de la wajib pon na kene bawak. tapi aku bawak gak r sbb ade time2 aku kt dunia luar aku tatawu nak watpe.. jadi dgn adenye benda alah ni aku leh la mlayan lagu kesukaan aku tanpa rase bosan lagi hahaha..

 p/s : pehni na tuka henpon. maleh gune henpon buwok ni daa wawawaa

3 ulasan:

Unknown berkata...

same goes to me! tmbh 1 thing..perfume..haha....

Unknown berkata...

same goes to me! tmbh 1 thing..perfume..haha....

Paez Enrique berkata...

perfume?? haha.. unik gak tu.. :P