- just another writer -

Ahad, 20 Jun 2010

20 jun :: Selamat hari Ayah!!

tanggal 20 jun..
masuk hari bapa sudaa selepas hari ibu. aku sbnrnyer xtawu pn biler tarikh hari bapa ni. aku perasan hari ni hari bapa pn pasal aku tengok kt status facebook kengkawan aku sumer dok ucap "selamat hari bapa" hehe..thanx my fren cuz remind me! 

btw, aku da ucap da selamat ari bapa kat ayah aku. aku ucap mase ptg td lebey kurang kol 3 kot. tu pn mase lepas bangun tido. ase mamai plak time tu haha.. tp aku ikhlas wish kt kt ayah aku.. sbb die la aku da bejaya sampai tahap skrg ni walaupun aku tawu tahap aku ni msh kurang membanggakan buat ayah. 

ape pun, aku bersyukur sbb d kurniakan ayah yg banyak bersabar demi membesarkan 5 org anak lelaki yg banyak kerenahnyer.. terima kasih ayah! :')

3 ulasan:

saifullah jaraih berkata...

dik kirim salam kt ayah + family skali eh (",)

Unknown berkata...

slmat hari ayh paez!!!
(motip?) hahaha
wah..sume adik bradik ko laki ea?

Paez Enrique berkata...

saifullah : insyaallah.. dtg la cni nnt sy kirimkan wawaw

kong : hak ah.. woi! pe pggil aku ayah neh.. kawen pn lom g adoyy