- just another writer -

Ahad, 13 Jun 2010

facebook

 Facebook aku. Hencem x? mwehehehe..
Ok. Siyes x howt ;P

Kalo korang na add aku kt Facebook leh la dgn menaep Faiz Zainal dan klik butang search haha..

Tp an, baru2 ni aku ade dgr citer yg facebook buatan pihak Israel ney tga giat cari gambar pempuan muslimah na scan body diorang utk d telanjangkan.. hoh! Bia betowl..! mmg FUCK r kalo diorang na wat cmtuh.. cuak doh aku! tapi ape pon, nasib baek aku laki. So ta kan la diorang na scan gambo lelaki lak en nak d telanjangkan.. mmg keje giles hoho! nyway, hope khabar angin yg aku dgr ni ta betowl..

p/s : aku baru wat millatfacebook tapi da lupe pasword ape aku pakai hahaha.. btw, aku tengok rata2 org yg guna berpendapatan bahawa millatfacebook ni slow..entah ler.. deme pn tataw

Tiada ulasan: