- just another writer -

Rabu, 9 Jun 2010

kisah ais krim..

Hola kengkawan kuh !! Welcome to my 2nd blog..

Masa korang masuk blog ni, ade x korang sumpah seranah aku cmni: “apesal la buat bebanyak blog ney. Da la 1st blog tu pn x ter’update, ade hati na buat agy 1..h0h!” hahaha.. hey, suka hati I la na buat berape blog pn !! *Wahh.. marah plak kan?? Hehe.. actually aku sajer suka suki hati jer buat blog extra..wuwuwu.. boring la blog lama tuh. Xde benda best nak update. Nak delete syg pulak.. so, simpan je la. Mane tawu kot2 berguna blog lame tuh suatu hari nnt. Plus, blog lama aku tu ade pihak musuh dah cam..

Pasal nama blog aku ni, aku pilih tajuk “Ais Krim Capuccino”. Kenapa mesti aiskrim.. bukan kek? Kenapa mesti cappuccino.. bukan kopi? Adeh..banyak betol persoalan.. ngeh3..actually aku pilih nama ni sbb aku teringat ptg tadi aku kuar jalan2 teman adek aku g shopping barang dier. Punye la boring. Asek tolong pilihkan baju utk dier je. *sbb aku dilantik jadi image consultant beliau* heheh..aku x de duet, na mintak die belikan baju utk aku, haram na belanje.. Wuwuwu.. oke! da habis beli barang dier, suddenly2 aku lapar. Aku nampak ade kedai aiskrim., Ape agy, aku pn suruh la adek aku belanje aku. aku mintak duet kt dier na beli ais krim..*mcm budak2 kecik je an3.. :P* hehehe.. mase na beli ais krim tu an, aku ternampak ade perisa yg  menarik pehatian aku, tp aku x sure perisa ape. Warna ais krim tu coklat, pastu ade jalur2 warna putih. Mcm sedap jer.. aku pn beli la.. pastu aku makan.. waa!! Sedapnyer.! Perisa cappuccino..

 ais krim capuccino. sedap taw! rm1.40 jer aku beli.. ;P

hah.. dari situ la aku dpt idea na buat blog baru. citer ais krim punyer pasal.. hahaha..
oke! dah penat merapu.. mase utk Facebook plak. ade time nnt aku update lagi.. papai~ :)

Tiada ulasan: