- just another writer -

Jumaat, 10 Disember 2010

kerja! kerja! kerja!

sedar x sedar dah 2 minggu aku masuk alam praktikal.. overall ok la. tapi tiap2 hari masok teramat2 bapaknyer bosan sebab xde keje (bukan xde keje, tapi diorang xnak kasi keje). komputer belambak2 tapi alih2 diorang yg repair. hampeh tol! aku nak gak blajar camne nak repair2.. kadang2 tu aku bediri mcm tunggul je tengok org wat keja.. diorang nampak aku x wat keja, tapi xnak kasi keja. pelik kan?? kalau keja betul mau kena maki ngan supervisor dah. tapi diorang xnak tengok aku susah kot, tu pasal diorang sanggup wat keja belambak2 tuh.

tengok, kuceng pn pandai upgrade RAM.. ko mampoo ??!!
(hiasan semata2)

bila keja nih, time yg aku paling suka time kol 1 tga ari n kol 5.. time kol 1 tu sbb da rehat. yeay! boleh kuar opis. g rayau2 makan2.. tapi sejam jek. xleh ponteng sebab kena thumbprint tiap kali kuar masuk opis. kalau x buat mende tu, alamat aku nak kene buang keje la gamaknyerh. pastu kol 5 lak aku suka sbb da dekat2 nak balek.. yeszz!! time tu cangak je la depan jam dinding tuggu jarum tegak kol 6. pastu bedesupp lari balik umah. hahah.. x sabar nye pasal nak balik kann..


lagi 1, aku kena keja hari sabtu.. ntah pape kan?? org khusyuk tidoq, aku awal2 pagi buta da besiap g keja.
elaun x sampai rm300.. keja nak standard opis. cibei ko kan SNS...

apepun, aku enjoy gak r kat sana.. banyak benda gak aku blajar walaupun x banyak wat keja. =P

Tiada ulasan: