- just another writer -

Khamis, 14 Oktober 2010

ko jahat !

ko cakap ko nak mintak putus sebab nak kasi laluan pada hubungan baru aku dan dia.. dalam hati aku, aku mmg nak je tinggalkan ko. sebab ko suke layan aku mcm budak kecik. sumtimes cara ko layan aku mcm seorang pak guard. kemana saja n apa aku buat setiap minit mesti kne kene gtaw ko.. aku x suka.. RIMAS taw x?! bagi aku x salah nak amek tawu ape aku buat, tapi aku hidup dlm keadaan terkongkong sbb ko salu pikir yg bukan2!

aku sygkan ko giler2 walaupun ko buat aku mcm ROBOT.

mungkin ko x pernah tawu ape aku slalu buat.. tapi stiap kali aku gaduh ngan ko..
- aku akan terhegeh2 msj ko biarpn aku ckp "aku xkn hubungi ko lagi buat selama-lamanya.."
- ak tunggu msj dari ko walaupun aku tawu ko x kan balas..
- aku akan menangis sowang2 atas katil stiap kali tengok gmbr ko n aku pastu flashback masa2 indah kita. warghh!!

*aku x penah nangis since skola mnengah dulu.. tapi sejak kenal ko, ko salu buat air mata aku mengalir. apesal?! 

1 ulasan:

deqlis berkata...

welcome back

http://ellismelia.blogspot.com/2011/05/tips-bagaimana-nak-orang-tahu-kewujudan.html