- just another writer -

Rabu, 22 September 2010

praktikal..

hari ni ade kelas soft skill. lecturer da start suwo buat repot kt buku repot.. tuleh je ape mende yg ktorang dlm mase sminggu neh.. adoy.. ape aku nak tuleh? yg aku taw idop aku ni stakat g kelas, balek2 tros ngadap fesbuk, makan, mandi, solat, tido. tu je r rutin yg same tiap2 hari.. kalo ade extra pun stakat g rayao2 area ipoh tga2 malam. pastu wat eseimen last2 minit.
x kan nk tuleh camtu kot? tu da mcm style diari kehidopan tuh.. uhuh.. 

anyway aku da dapat tempat praktikal kt area Pusat Dagangan Greentown.. name syarikat yg aku mintak tu SNS Network.. popular gak syarikat ni coz aritu aku jenjalan kt JJ ade nampak branches die.. hoho! bangge cket (ntah hape2..)
now on aku da mule gelisah sbb memikirkan ntah camne nak bawak diri kt syarikat tu kelak.. hopefully x kene buli !! :|

"jgn marah saye.. x nampak ke saye tga buat keje neyh????"

3 ulasan:

Aezriani Abu Bakar berkata...

ahaha..tkot la sgt...

saifullah jaraih berkata...

diorang kan dik garang2 sume tak tau la kekekeke =P

Paez Enrique berkata...

wuwuwuw :P