- just another writer -

Selasa, 6 Mac 2012

Rindu aku tak? - tanya kat blog...

tetiba tejumpak balik blog ni. baca post lama2 pastu senyum sensorang. macam x caya je aku yg tulis semua benda merepek nih.

rasanya dah setahun aku tak update blog.. malaz u'olls. lagipun perasaan membuak-buak nak tulis tak sampai ke diri dan perasaan aku. so tadek feel nak update. lagipun menjak2 lepas praktikal ni hidup aku slow2 je. takde apa yg menarik pn yg nak dibicarakan..

btw ni last sem aku. sekarang ni aku rasa biasa je lagi sbb sronok dok huhahuha ngan kengkawan. tapi sumtimes tu aku risau la jugak. risau psl final projek, final exam. tapi aku takleh nak ekspressikan perasaan risau tu kt riak wajah. kalau tengok aku dari luar mmg nampak rilek, cool je tapi dalam hati n kepala otak sape je la tawu mcm2 beban masalah aku pikir. 

k lah sampai sini je post aku. pendek je. alang2 dah tersinggah kan. update la sebaris dua. c u next time bloggie. kbai.

Tiada ulasan: