- just another writer -

Rabu, 21 Julai 2010

SorRy.. :(

ntah nape malam ni tetibe ade sorang hamba allah ni kecik ati ngan aku..

mungkin salah aku kot x pernah amek berat n layan die sbg seorang saudara..

yup.. salah aku.. kdg2 aku langsung x pernah chat ngan dier bile dier on9, x penah msj @ call bile time aku ade kredit.. x pernah tanye khabar dier ntah sihat ke x.. selalu asek dier je buzz aku dulu kt ym, asek dier je call aku tnyekan khabar aku.. adoy, nampak sgt aku ni x mghargai dier. siyes aku ase serba salah.. skrg ni dier da sakit hati ngan aku..

tp ape pn, aku x pernah lupe dier sbg seorang saudara yg plg bnyak memahami aku lebih dari saudara kandung aku..

" SAYE MINTAK MAAF EK.. "

hanye tu je yg mampu aku ckp..aku x reti pujuk org.. 

yeah, i know.. i'm sucks!!

9 ulasan:

Unknown berkata...

wuuu....T_T

i'm_siCK_n_tiReD berkata...

nanti tyme raya ko mintak ampun byk2 la ek~ ehehe~

saifullah jaraih berkata...

takpe takyah la ...

Paez Enrique berkata...

hurmm

Aezriani Abu Bakar berkata...

ko mmg jht! smpai ati wt kt dia cm2..p mnx maap blk kt s bkn nme sbnr 2..mami xpenah aja ko cm 2 ek..ahahahah

saifullah jaraih berkata...

takpe takpe biar die faham senirik ati & perasaan huhuhu ='(

azly berkata...

wakakakaka!! inilah telenovela~~ hahak!

saifullah jaraih berkata...

telenovela kene ade pahit manis nye gak kan ?? hehehe

Paez Enrique berkata...

hehe..telenovela tajok pe ntah